لیگ قهرمانان اروپا آرشیو خبر ها
آخرین اخبار از یوونتوس در مادرید ; یوفا اجازه توقف بازی را می دهد / لحظه به لحظه

آخرین اخبار از یوونتوس در مادرید ; یوفا اجازه توقف بازی را می دهد / لحظه به لحظه

تیم فوتبال یوونتوس امشب در دیداری حساس در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف رئال مادرید می رود تا تکلیف دومین تیم صعود کننده به فینال لیگ قهرمانان مشخص شود . یوونتوسی ها که در بازی رفت در خانه با گل های موراتا و توز در مقابل تک گل رونالدو ، بازی را 1-2 پیروز شده اند بدنبال گرفتن مجوز صعود به فینال هستند .

بیانکونری ها پس از صرف نهار و استراحت در هتل ، پیش از حرکت بسوی ورزشگاه در جلسه فنی شرکت خواهند کرد تا کاملا آماده دیدار با رئال شوند . بر طبق اخبار آلگری تیمش را امشب با سیستم 2-1-3-4 روانه میدان خواهد کرد . 

بر اساس پیش بینی ها پیش ِ روی جانلوئیجی بوفون که امشب سنگربان شماره یک و کاپیتان تیمش خواهد بود ، لختشتاینر - بونوچی - کیلینی و اورا 4 مدافع یووه را از سمت راست به چپ تشکیل خواهند داد .

در خط هافبک پس از گذشت حدود 2 ماه بار دیگر شاهد 4 هافبک رویایی یوونتوس یعنی پیرلو - مارکیزیو - ویدال و پوگبا خواهیم بود که بازگشت یار جوان اما تعیین کننده فرانسوی یووه می تواند بسیار به کمک این تیم بیاید .

در خط حمله نیز همانطور که پیش بینی میشد توز و موراتا 2 مهاجم یووه برابر رئال خواهند بود .

تمامی بلیط های بازی امشب ، روز گذشته بفروش رفته و تنها 8 بلیط باقی مانده است که 2 عدد آن قیمت باورنکردنی 600 یورویی دارند !

تعداد زیادی از تیفوسی های یووه اطراف ورزشگاه سانتیاگوبرنابئو دیده می شوند و بر طبق اخبار 4.000 هوادار امشب برای تشویق یووه در ورزشگاه حضور خواهند داشت .

دو باشگاه یوونتوس و رئال همیشه رابطه ی خوب و مثبتی با هم داشته اند و مدیران این دو باشگاه در بسیاری از امور با هم تعامل و همکاری دارند . امروز نیز در آستانه دیدار حساس بین یووه و رئال مدیران ارشد این دو باشگاه پیش از بازی، در یکی از رستوران های شهر مادرید در کنار هم شام صرف خواهند کرد .

تعداد هواداران یووه در حال افزایش است و طبق اخبار جدید 4.200 هوادار یووه امشب تیمشان را در ورزشگاه اختصاصی رئال همراهی و تشویق می کنند .

دمای حال حاضر مادرید حدود 35 درجه سانتیگراد است که دمای زیادی محسوب می شود. بنابراین گفته می شود که ممکن است یوفا این اجازه را به بازیکنان دو تیم بدهد که در زمان بازی ، دقایقی کوتاه به استراحت و نوشیدن آب بپردازند . گفتنی است که پیش بینی می شود دمای هوا در حین بازی به 32 درجه برسد .


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: